Звіт про відстеження результативності регуляторного акту
Звіт про відстеження результативності регуляторного акта
Вид та назва регуляторного акта:
Розпорядження голови районної державної адміністрації від 05 березня 2015 року № 77/А-2015 «Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг при Саратській районної державної адміністрації Одеської області».
Назва виконавця заходів з відстеження:
Відділ надання адміністративних послуг Саратскої районної державної адміністрації Одеської області.
Цілі прийняття регуляторного акта:
- забезпечення можливості отримання суб’єктами господарювання та населенням адміністративних послуг у одному приміщення за принципом "єдиного вікна" у чітко визначені строки, в комфортних умовах, у тому числі для інвалідів та осіб з обмеженими можливостями, з мінімальним витратами часу на очікування прийому;
- забезпечення вільного доступу суб’єктам господарювання та населенню до інформації щодо порядку, умов, строків, вартості (у разі платності) адміністративних послуг, а також до інформації про стан, хід та результати розгляду заяв/клопотань/звернень у відповідних адміністративних органах;
- надання можливості отримання фаховій консультації від експертів консультантів адміністративних органів суб’єктів надання адміністративних послуг у приміщенні Центру у визначений графіком їх роботи час;
- мінімізація корупційній складової за рахунок зменшення або відсутності безпосереднього спілкування суб’єктів звернень з представниками адміністративних органів;
- запровадження сучасних форм надання адміністративних послуг та під вішення якості їх надання.
Строки виконання заходів з відстеження: березень-грудень 2016р.
Тип відстеження: повторне відстеження.
Методи одержання результатів відстеження:
Для проведення повторного відстеження використовувався статистичний метод одержання даних, отриманих за результатами моніторингу діяльності Центру надання адміністративних послуг.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних:
Під час здійснення заходів з повторного відстеження результативність регуляторного акта використовувались такі дані:
- створення належних умов для прозорості надання адміністративних послуг;
- скорочення часу при отриманні адміністративних послуг;
- дотримання термінів розгляду звернень щодо надання адміністративних послуг;
- графік роботи ЦНАП.
Кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акта:
Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось на основі аналізу даних, отриманих шляхом моніторингу діяльності Центру надання адміністративних послуг
№ з/п |
Показники |
Кількісні та якісні значення |
1. |
Кількість суб’єктів звернень |
2908 |
2. |
Витрати часу на інформування, консультування та обслуговування суб’єкта звернення |
10 - 15 хв |
3. |
Відповідність термінів надання адміністративних послуг визначеним у стандартах адміністративних послуг |
Відповідає |
4. |
Графік роботи ЦНАП |
Понеділок – Четвер з 8.00 до 17,15; П’ятниця – з 8.00 до 16.00;
|
За досліджуваний період у ЦНАП звернулось 2908 суб’єктів звернень, з них – 8 суб’єктів господарювання.
Адміністративні послуги надавались такими суб’єктами:
- Саратським районним сектором Головного управління Державної міграційної служби України в Одеській області.
- Сектором містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Саратської райдержадміністрації.
- Відділом Держгеокадастру у Саратському районі.
- Головним Управлінням Держсанепідслужби України в Одеський області.
- Департаментом екології та природних ресурсів Одеської облдержадміністрації.
- Головним управлінням Держгеокадастру в Одеський області.
Адміністраторами Центру надання адміністративних послуг Саратської РДА видано 5 документів дозвільного характеру.
Усього надано 2816 адміністративних послуг. Відмовлено у наданні послуг 54 суб’єктам звернень. Надано понад 2980 консультацій .
Адміністративні послуги надаються прозоро і з дотриманням термінів, визначених законодавчими актами.
Оцінка результативності реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Даний регуляторний акт - розпорядження голови районної державної адміністрації від 05 березня 2014 року № 77/А-2015 «Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг при Саратській районній державній адміністрації Одеської області» чітко визначив порядок організації роботи та взаємодії учасників Центру – адміністраторів, територіальних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, їх посадових та службових осіб, задіяних у забезпеченні організації надання адміністративних послуг у Центрі.
Надання адміністративних послуг через адміністраторів за принципами "єдиного вікна" та "організаційної єдності" дозволяє оптимізувати та спростити процес надання адміністративних послуг, у тому числі без залучення суб’єкта звернення, чітко визначити порядок і контролювати терміни надання адміністративних послуг, оперативно вирішувати питання, пов’язані з наданням адміністративних послуг, забезпечити комфортність умов надання послуг та надання консультацій суб’єктам звернень представниками суб’єктів надання адміністративних послуг, які працюють у Центрі за встановленим графіком, мінімізувати корупційну складову, що в цілому сприяє налагодженню прозорих і партнерських стосунків у співпраці учасників Центру, адміністративних органів та суб'єктів звернень, а також формуванню в суспільстві позитивного іміджу влади.
За результатами здійснення заходів з повторного відстеження регуляторного акту встановлено, що із впровадженням регуляторного акта суб’єкти звернень при отриманні адміністративних послуг, у тому числі дозвільного характеру, не несуть додаткових витрат. В Центрі суб’єкт звернення може одночасно звернутись за отриманням декількох адміністративних послуг, а також отримати необхідні консультації у адміністраторів, що значно скорочує його часові та фінансові витрати.
Виконуючий обов’язки
голови райдержадміністрації Ю.П.Переправка
Начальник відділу
надання адміністративних послуг
Саратської райдержадміністрації Н.П.Драгостя